1. Zwroty
W Zaczarowanej Regencji cenimy zadowolenie naszych klientów. Jeśli nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.
Procedura zwrotu:
- Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: zaczarowana.regencja@gmail.com i podaj numer zamówienia oraz powód zwrotu.
- Po potwierdzeniu przez nas, wyślij produkt w stanie nienaruszonym na adres, który przekażemy w odpowiedzi.
- Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki, na ten sam sposób płatności, którego użyto przy zakupie.
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem.
2. Jak złożyć reklamację:
- Wyślij zgłoszenie na e-mail: zaczarowana.regencja@gmail.com, wraz z numerem zamówienia i zdjęciami uszkodzonego produktu.
- Po weryfikacji reklamacji, zaproponujemy:
- wymianę produktu,
- naprawę,
- lub zwrot pieniędzy, jeśli wymiana lub naprawa nie są możliwe.
3. Wyjątki od prawa do zwrotu
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- produktów wykonanych na specjalne zamówienie (np. personalizowane),
- produktów łatwo ulegających zniszczeniu,
- produktów higienicznych po ich otwarciu.
5. Kontakt
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt:
E-mail: info@zaczarowana-regencja.pl
Dbamy o to, aby zakupy w Zaczarowanej Regencji były przyjemne, bezpieczne i transparentne.